لوگو دکتر امین جباری
ایمپلنت کل فک

ایمپلنت کل دهان در قزوین+قیمت

زیبایی دندان ها تاثیر بسزایی بر اعتماد به نفس و معاشرت اجتماعی افراد می گذارد. ایمپلنت کل دهان در قزوین یا هر جای دیگری، کیفیت زندگی افراد را به بهتر می کند. در این مقاله ما مبحث ایمپلنت کل فک یا تمام دندان ها در قزوین، مزایا و هزینه های آن را بررسی می کنیم.

ایمپلنت-تمام-دهان

احتمالاً تبلیغات ایمپلنت کل دهان در قزوین یا شهر خود را در تراکت های تبلیغاتی دیده اید. ایمپلنت تمام دهان یکی از بهترین گزینه ها برای حفظ زیبایی و سلامت فرد است. دکتر امین جباری به عنوان یکی از بهترین متخصص های دندانپزشکی و ایمپلنت دندان در قزوین از جدیدترین تکنیک ها و بهترین متریال برای ایمپلنت کل فک استفاده می کنند. شما می توانید برای گرفتن نوبت مشاوره از دکتر جباری اطلاعات تماس خود را در فرم زیر پر نمائید:

نام و نام خانوادگی
شماره تماس
پیام
اطلاعات تماس شما با موفقیت ثبت شد!
لطفا مجددا اطلاعات تماس خود را وارد نمائید.

ایمپلنت تمام دهان چیست؟

بیمارانی که به هر دلیل دندان های خود را به طور کامل در یک یا هر دو فک از دست می دهند و یا افرادی که از چند دندان باقی مانده خود صرف نظر می کنند، کاندیدای این کار دندانپزشکی هستند. در واقع ایمپلنت کل دهان در قزوین یا هر جای دیگری به این معنی نیست که فرد هیچ دندانی نباید داشته باشد. در بیشتر موارد بیمار اکثر دندان های یک فک را از دست داده و یا از مشکلات پروتز مصنوعی دندان شکایت دارد. بنابراین از دندانپزشک خود می خواهد که ایمپلنت کل فک را برایش انجام دهد.

ایمپلنت تمام دهان مانند ایمپلنت های تکی عمل می کنند. یک پیچ تیتانیوم در استخوان فک قرار می گیرد و یک تاج برای جایگزینی دندان از دست رفته وصل می شود. با این روش می توان گروه‌هایی از دندان‌های از دست رفته را با پل‌هایی که توسط ایمپلنت‌ها پشتیبانی می‌شوند جایگزین کرد.

مزایای ایمپلنت کل فک در قزوین

ایمپلنت کل دهان نسبت به سایر گزینه های جایگزین دندان از دست رفته مانند پروتز دندان در قزوین یا هر شهر دیگری مزایای متعددی دارد. ایمپلنت دندان در قزوین یا هر جای دیگر ایران، علاوه بر ارائه ظاهر و عملکردی شبیه به دندان‌های طبیعی، ماندگاری طولانی نیز خواهد داشت. آنها همچنین راحت‌تر و محکم تر از پروتزهای مصنوعی معمولی هستند. ایمپلنت تمام دهان به شما امکان می‌دهند به طور طبیعی‌تر گاز بگیرید و بجوید و هر غذایی را که خوردن آنها با پروتزهای معمولی دشوار است، بخورید.

مزیت بزرگ دیگر این است که ایمپلنت تمام دهان نیازی به نگهداری خاصی مانند پروتزهای مصنوعی معمولی ندارند. ایمپلنت‌های دندانی فقط نیاز به همان مسواک زدن و نخ دندان کشیدن روزانه مشابه بادندان‌های طبیعی ندارند. اگر قصد انجام ایمپلنت کل فک در قزوین دارید با شماره های زیر در تماس باشید:

بنر تماس

از آنجایی که ایمپلنت تمام دهان جایگزین برخی از ریشه های دندان شما می شوند، استخوان فک بهتر حفظ می شود. با استفاده از پروتزهای معمولی، استخوانی که قبلا ریشه های دندان را احاطه کرده بود، شروع به تحلیل می کند. این امر منجر به فرورفتگی استخوان فک و دفرمه شدن چهره می شود. ایمپلنت های دندانی با استخوان فک ادغام می شوند و به سالم ماندن استخوان و لبخند طبیعی کمک می کنند.

بیشتر بخوانید: بهترین متخصص ایمپلنت دندان قزوین

انواع ایمپلنت کل فک

در ادامه انواع ایمپلنت کل دهان را معرفی می کنیم:

ایمپلنت های دندان سنتی

ایمپلنت کل فک سنتی

برای انجام ایمپلنت کل دهان سنتی در قزوین یا هر جای دیگری به حداقل دو عمل جراحی دهان نیاز دارید. ابتدا پیچ های تیتانیومی کوچک در استخوان فک قرار می گیرند. از آنجایی که هر ایمپلنت فقط می تواند چند دندان جایگزین را پشتیبانی کند، برای کل فک حداقل هشت ایمپلنت در هر فک لازم است. سپس، سه تا شش ماه بعد، ایمپلنت های سنتی تمام دهان فقط برای بیمارانی مناسب هستند که تراکم استخوان قابل توجهی دارند.

ایمپلنت All On 4

ایمپلنت دندان All On 4

ایمپلنت‌های All On 4 یا همه روی 4 پایه، مشابه ایمپلنت‌های دندان سنتی هستند. زیرا پیچ‌های تیتانیوم در استخوان فک برای حمایت از دندان‌های جایگزین قرار می گیرند. با این حال، همانطور که از نام آن پیداست، این روش یک فک کامل از دندان‌های بالا یا پایین را قادر می‌سازد تا تنها بر روی چهار ایمپلنت پشتیبانی شود. این امر به دلیل قرارگیری پایه ها با زاویه 45 درجه امکان‌پذیر می شود. بنابراین تبحر دندانپزشک بسیار مهم است.

از آنجایی که تنها به چهار پایه نیاز است، جراحی بسیار کمتر تهاجمی، زمان بهبودی بسیار سریع‌تر و برای موارد پیچیده‌تر مناسب است.

گیف اینستاگرام

محاسبه قیمت ایمپلنت کل دهان در قزوین

در ادامه فاکتورهای کلی که بر روی قیمت ایمپلنت کل فک تاثیر دارند را بیان می کنیم:

برای کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد می کنیم مقاله ایمپلنت اقساطی در قزوین را حتما مطالعه کنید.

تعداد فک ها

اگر شما تنها نیاز به جایگزینی دندان های فک بالا داشته باشید و فک پائین شما مشکلی نداشته باشد، هزینه آن بسیار پائین تر از فردی که قصد ایمپلنت کامل فک بالا و پائین دارد خواهد شد.

تعداد پایه های ایمپلنت دندان

هر فکی با توجه به ساختار و استحکامش به تعداد مشخصی پایه برای انجام ایمپلنت کل دهان دارد. بنابراین فرقی ندارد که شما در قزوین متقاضی ایمپلنت کل فک باشید یا جای دیگری، تعداد پایه های ایمپلنت قیمت نهایی را تغییر خواهد داد.

اگر بیمار بخواهد تنها ایمپلنت دندان جلو در قزوین انجام دهد، تعداد پایه ها، تکنیک و هزینه انجام کاشت دندان تغییر خواهد کرد.

روکش ایمپلنت

جنس روکشی که روی پایه ها قرار می گیرد نیز بر هزینه نهایی ایمپلنت کل دهان در قزوین یا هر جای دیگری تاثیر می گذارد. برخی روکش بسیار طبیعی تر و با فناوری های پیشرفته تولید می شوند. بنابراین قیمت آنها بالاتر خواهد بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله هزینه ایمپلنت دندان در قزوین را مطالعه نمائید!

مقدار تحلیل استخوان فک

وقتی دندانی از دست می رود، استخوان فک زیر آن شروع به تحلیل می کند. فردی که متقاضی انجام ایمپلنت کل دهان در قزوین یا شهر دیگری است، بیشتر دندانهای یک یا دو فک خود را از دست داده است. بنابراین دچار مقداری تحلیل استخوان فک خواهد بود. برای انجام ایمپلنت کل فک دندانپزشک باید مقداری پود استخوان استفاده کند. میزان پود و پیوند استخوان قیمت نهایی ایمپلنت کل فک در قزوین یا هر جای دیگری را تغییر خواهد داد.

گیف آپارات

کاندیداهای ایمپلنت کل دهان

افرادی که به دلایل مختلف دندان های یک یا دو فک خود را از دست می دهند با داشتن شرایط زیر می توانند کاندیدای ایمپلنت کل دهان در قزوین یا هر جای دیگری شوند:

  • سلامت کامل لثه
  • تراکم استخوان کافی
  • سلامت و بهداشت دهان و دندان عالی
  • عدم مصرف دخانیات
  • نداشتن یا حداقل میزان دندان قروچه

حال که شرایط بالا را خوانیدید اگر نمی دانید کاندیدای مناسبی برای ایمپلنت کل فک در قزوین هستید یا خیر می توانید با شماره های 02833229909 | 09102088488 در تماس باشید.

سخن آخر

ایمپلنت کل دهان در قزوین یا هر شهر دیگری یک روش دائمی برای جایگزینی دندان های لق، پوسیده، از دست رفته یا از کار افتاده است. این روش معمولاً برای افرادی با دندان های کم یا بدون دندان استفاده می شود و جایگزینی برای کاشت سنتی چندین ایمپلنت یا دندان مصنوعی است. امیدواریم در انتها به پاسخ سوالات خود رسیده باشید. علاقه مندان می توانند از طریق درج نظر در کادر دیدگاه زیر تجربیات و سوالات خود را با ما و سایر خوانندگان عزیز به اشتراک بگذارند.

مطالب مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *